8 Comments

In plus, estimez că 90% dintre cei nemulțumiți vor lăsa un review negativ. In schimb, doar 10% dintre cei mulțumiți vor scrie câteva cuvinte de bine

Expand full comment

adevarat este!

Expand full comment

bre, asta este nivelul unora. nu ai ce sa le faci. sunt si ei niste oameni.

merg in locatii din astea pentru "value", adica niste conditii acceptabile pentru banii dati. probabil nu ar intelege diferenta intre ceva de genul acesta si ceva mai select, dar atat pot ei acum.

nu stiu ce sa zic ca locuiesc in vreo cocina. unii au locuinte ok, dar asa sunt ei, mai simpli.

daca prezenta acestora este insuportabila, atunci sunt locatii mai de top si mai scumpe, unde cei simpli nu ajung. eu aleg sa ii privesc cu compasiune si amuzament.

PS: sunt nascut la Baicoi si nu e nimic in neregula cu asta. :-) cred ca am mers la all inclusive de cateva ori in viata mea si atunci nu am platit personal. recunosc ca am fost entuziasmat de cantitatea abundenta, desi calitatea era mediocra. de fapt stai ca am platit odata cand mers acolo pentru locatie si alte dotari. mancarea a fost, sa zicem, am supravietuit. :-)

Expand full comment

auzi, de curiozitate, la Baicoi folositi numele si ca formula de adresare? :))

Expand full comment

nu stiu, bro. acolo m-am nascut, dar am crescut in alta parte.

e o gluma cam obosita pentru cei ce chiar cunosc orasul Baicoi sau au treaba pe acolo.

Expand full comment

man, mereu am vrut sa intreb asta :)))))

Expand full comment

e cam greu sa ai incredere in reviews, mai ales cand vine vorba de mancare. Pai daca unii manaca doar crispy cu cartofi prajiti si dau 5/5 ....ce poti sa mai zici...

Expand full comment

Chiar mă gândeam să scriu și eu despre recenziile de pe Booking, mai mult încurcă decât ajută.

Expand full comment