Stiu stiu, primul vostru gand a fost “Bai dar esti prost, ce pretentii ai de la CEC si ce cauti acolo? Ti-ai facut-o cu mana ta!” Partial e adevarat, nu am auzit pe nimeni niciodata zicand “Frateee, m-am mutat la CEC si e genial, trebuie sa incerci!” E drept ca nu a zis nimeni asta nici de ING nici de Transilvania, celelalte doua experiente horror avute de mine in sistemul bancar local.
NU pentru ca te-ai dus la CEC, ci pentru blasfemia asta:
"[...]eu am venit pentru o imputernicire, o poate face altcineva? Liniste. Intreb daca o poate face sefa, imi raspunde intepat ca ea face doar autorizari. Pai tehnic vorbind e o autorizare, nu?"
Da' un' te crezi?!?... Sefa sa faca o imputernicire pe cont, cand ea doar trebuie sa dea click cand primeste un prompt de la un subaltern... Asa ceva, atata neobrazare n-am vazut!... Pai, de-aia e, mă, doamna director - sa munceasca cot la cot cu angajatii?!?
......
Acuma ca ne-am racorit oleak si am redevenit seriosi - sunt atat de putini directorii de agentii bancare care au habar ce fac oamenii lor... De multe ori, de asta nici nu intervin: nestiinta ii face nesiguri si speriati de umbra lor. Eu cunosc caz de director de sucursala, cea mai mare in orasul cu pricina, care literalmente se ascundea dupa birou sa nu fie vazut de clienti, sa nu-l intrebe careva ceva.
Si tu vrei sa te imputerniceasca sefa de la CEC... ca iar m-aprind!
Sucursalele de banci sunt precum supermarketurile. Depinde cat de bun si implicat e seful de magazin/banca. Stiu o sucursala in Rahova care e destul de bine organizata si angajatii ok, mai ales cu clientii in varsta. In schimb, aceeasi banca, sucursala din Unirii (Corneliu Coposu), zici ca trebuie sa binecuvantare de la Prea Auritul Daniel, +200 Charisma si imbracat ca un homeless cu brandurile la vedere.
Card de credit cu rate fără dobândă oriunde. La orice plată peste anumit prag ți-l face rate fără dobândă. Mi-am plătit datoriile la ANAF cu 24 rate fără dobândă de exemplu :D
Deci m-am dus sa intreb daca mi se poate oferi un calcul estimativ pentru un credit ipotecar. Doamna cu care am stat de vorba nu a reusit deloc sa faca calculele pe calculatorul ei, si practic ma intrebat daca e ok sa sune un coleg care se pricepe mai bine. Am zis ok. Practic ce s-a intampla a fost ca doamna la sunat pe respectivu, a pus telefonul pe speaker si am avut acolo o mica conferita in 3 oameni. Ala ma intreba pe mine cu ce ma ocup, cati bani iau lunar etc. si aia introducea datele in sistem, ca sa obtina sumele cerute de mine....
asa am patit la Transilvania, s-au strans 3 sa imi schimbe tampenia aia de token fizic, ca acum 2 ani nu descoperisera aplicatia mobila care face asta :))
Lasă că la Unicredit am făcut reclamație pe telefon și scrisă, așa cum ai văzut tu răspunsul, am văzut-o și eu. De vreo 3 luni liniște totală. De 3 zile nu mai merge Mobile Bankingul doar la mine, la alții pe care i-am întrebat cu Unicredit merge, sun la call center, reușesc să intru, după o oră iară îmi cere să mă autentific, iară doar prin call center.
io vreau sa te felicit pentru performanta 2 in 1 ca samponu': cu vizita asta la cec ai facut atat un derapaj cat si o descoperire! i
buna asta :)))))
Man, nush cum sa-ti spun, dar ai meritat-o!
NU pentru ca te-ai dus la CEC, ci pentru blasfemia asta:
"[...]eu am venit pentru o imputernicire, o poate face altcineva? Liniste. Intreb daca o poate face sefa, imi raspunde intepat ca ea face doar autorizari. Pai tehnic vorbind e o autorizare, nu?"
Da' un' te crezi?!?... Sefa sa faca o imputernicire pe cont, cand ea doar trebuie sa dea click cand primeste un prompt de la un subaltern... Asa ceva, atata neobrazare n-am vazut!... Pai, de-aia e, mă, doamna director - sa munceasca cot la cot cu angajatii?!?
......
Acuma ca ne-am racorit oleak si am redevenit seriosi - sunt atat de putini directorii de agentii bancare care au habar ce fac oamenii lor... De multe ori, de asta nici nu intervin: nestiinta ii face nesiguri si speriati de umbra lor. Eu cunosc caz de director de sucursala, cea mai mare in orasul cu pricina, care literalmente se ascundea dupa birou sa nu fie vazut de clienti, sa nu-l intrebe careva ceva.
Si tu vrei sa te imputerniceasca sefa de la CEC... ca iar m-aprind!
:)))))))
cam aia ma gadeam si eu :))
Sucursalele de banci sunt precum supermarketurile. Depinde cat de bun si implicat e seful de magazin/banca. Stiu o sucursala in Rahova care e destul de bine organizata si angajatii ok, mai ales cu clientii in varsta. In schimb, aceeasi banca, sucursala din Unirii (Corneliu Coposu), zici ca trebuie sa binecuvantare de la Prea Auritul Daniel, +200 Charisma si imbracat ca un homeless cu brandurile la vedere.
pai sunt oameni inca loiali lui Cuza cred.
Am auzit că e nasol la noi în pușcărie, nu concediu ca în țările nordice.
Card de credit cu rate fără dobândă oriunde. La orice plată peste anumit prag ți-l face rate fără dobândă. Mi-am plătit datoriile la ANAF cu 24 rate fără dobândă de exemplu :D
in loc sa faci puscarie....ce exemplu dai tu??
Acum un an am fost la CEC pentru un calcul pentru un credit ipotecar. A fost indeajuns pentru mine ca sa nu vreau sa lucrez vreodata cu banca aia....
da ce ti-au facut? :)))
Deci m-am dus sa intreb daca mi se poate oferi un calcul estimativ pentru un credit ipotecar. Doamna cu care am stat de vorba nu a reusit deloc sa faca calculele pe calculatorul ei, si practic ma intrebat daca e ok sa sune un coleg care se pricepe mai bine. Am zis ok. Practic ce s-a intampla a fost ca doamna la sunat pe respectivu, a pus telefonul pe speaker si am avut acolo o mica conferita in 3 oameni. Ala ma intreba pe mine cu ce ma ocup, cati bani iau lunar etc. si aia introducea datele in sistem, ca sa obtina sumele cerute de mine....
asa am patit la Transilvania, s-au strans 3 sa imi schimbe tampenia aia de token fizic, ca acum 2 ani nu descoperisera aplicatia mobila care face asta :))
Lasă că la Unicredit am făcut reclamație pe telefon și scrisă, așa cum ai văzut tu răspunsul, am văzut-o și eu. De vreo 3 luni liniște totală. De 3 zile nu mai merge Mobile Bankingul doar la mine, la alții pe care i-am întrebat cu Unicredit merge, sun la call center, reușesc să intru, după o oră iară îmi cere să mă autentific, iară doar prin call center.
Eu am la CEC card Multicurrency și Visa Affinity. Până acum în afară de mici probleme la deschidere e foarte ok :P
Ce e Affinity ala?