Cu toate ca sunt de acord ca la Metrorex mecanicii sunt platiti mult mai bine decat ar trebui (cunosc persoane din sistem si stiu cam ce salarii si beneficii sunt pe acolo), cu eliminarea casierelor nu sunt de acord.
Rata de fail a cartelelor in ultimul an este infricosator de mare, atat la cele de 10 calatorii cat si la abonamente, jegurile alea de aparate de multe ori iti distrug cartela dupa cateva scanari si daca nu ai pe cineva caruia sa-i raportezi problema si fie sa-ti schimbe cartela (daca e abonament) sau sa-ti scrie manual cate calatorii mai ai pe cartela si sa-ti dea drumul pe la una din portile de urgenta, ai pus-o intr-un mare fel.
Oricat de high tech ar fi technologia, tot se va strica la un moment dat si iti va cauza probleme, la fel ca si casele de self scan din hypermarket-uri pe care le evit mereu cand am multe produse cumparate, niciodata nu au reusit sa-mi scaneze toate produsele dintr-un cos mai mare si a trebuit sa astept minute bune sa vina cineva sa ma ajute.
problema cu cartelele se pot rezolva cu un angajat care sa se plimbe pe ici/colo, nu tre sa fie ghișeul ăla comunist unde se vând cartele. prin alte țări nu am văzut deloc ghiduri, e adevărat că erau mai bune cartelele lor
vai sărăcuții bugetari, la anul vor avea măriri doar cu 3%. cei de la metrou cer indexarea cu inflația, parca la privat se întâmplă asta vreodată.
o fi bine ca in fiecare an sa ai mărire doar pt că a crescut inflația?
mai sunt și știri bune pe afara:)
https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/boeing-dismantles-diversity-department-bloomberg-news-reports-2024-10-31/
oooo multumesc, bag in urmatoarea
Cu toate ca sunt de acord ca la Metrorex mecanicii sunt platiti mult mai bine decat ar trebui (cunosc persoane din sistem si stiu cam ce salarii si beneficii sunt pe acolo), cu eliminarea casierelor nu sunt de acord.
Rata de fail a cartelelor in ultimul an este infricosator de mare, atat la cele de 10 calatorii cat si la abonamente, jegurile alea de aparate de multe ori iti distrug cartela dupa cateva scanari si daca nu ai pe cineva caruia sa-i raportezi problema si fie sa-ti schimbe cartela (daca e abonament) sau sa-ti scrie manual cate calatorii mai ai pe cartela si sa-ti dea drumul pe la una din portile de urgenta, ai pus-o intr-un mare fel.
Oricat de high tech ar fi technologia, tot se va strica la un moment dat si iti va cauza probleme, la fel ca si casele de self scan din hypermarket-uri pe care le evit mereu cand am multe produse cumparate, niciodata nu au reusit sa-mi scaneze toate produsele dintr-un cos mai mare si a trebuit sa astept minute bune sa vina cineva sa ma ajute.
problema cu cartelele se pot rezolva cu un angajat care sa se plimbe pe ici/colo, nu tre sa fie ghișeul ăla comunist unde se vând cartele. prin alte țări nu am văzut deloc ghiduri, e adevărat că erau mai bune cartelele lor
Da, ideea e ca e bine sa ai totusi un om acolo, nu conteaza daca e la ghiseu sau nu, pentru situatiie in care shit's gonna break :)